Loose

Elvira benaderde Osees na het zien van merkfotografie bij andere klanten.

Haar bedrijf – toen nog onder de  naam de Bloemenkeuken – was toe aan een nieuw jasje en haar presence op social media mocht anders ingericht worden.

Osees startte met het nieuw vormgeven van de merkidentiteit middels een merkarchetype test en creëerde een nieuw merkfundament en -paspoort. Uit deze strategische sessie ontstond ook de nieuwe naam ‘Loose’.

Gebaseerd op de nieuwe brand identity en merkfundament is de productie voor de fotografie vormgegeven en heeft een brandshoot plaatsgevonden waardoor Loose beschikt over een merkfoto bibliotheek waarmee haar verhaal gedragen kan worden.

Ook ondersteunde Osees Loose op de eerste livedag voor bloemisten. Een concept dat uit een van de strategische sessie komt en inmiddels eind 2021 door Loose volledig uitgebouwd is naar een nieuw verdienmodel.

Inmiddels heeft Loose een Floral academy opgericht om bloemisten op beginners, medior en senior niveau op te leiden en is de missie om de bloemenwereld naar een hoger niveau te tillen in volle gang.

Testimonials