Bruidsbloemist
Bruidsbloemist Zwart met beeldmerk@2x

De bruidsbloemist benaderde Osees op het live event van Loose om samen te kijken naar wat het bedrijf meer aan potentie heeft en hoe dit uitgenut kan worden.

We startte het traject met een merkstrategische sessie om te kijken waar de mogelijkheden voor consistentie en merkfundament lagen.

Daar kwam een nieuwe merkidentiteit en -paspoort en brand identity uit.

Ook werd deze huisstijl vertaald naar een website ontwerp. De bouw daarvan zal in 2022 door de Bruidsbloemist zelf opgepakt worden.

Er werd een social strategy sessie gepland om met meer consistentie en conform de nieuwe identiteit zichtbaar te zijn online.

Er volgde een business strategische sessie waarin het business model volledig nieuw door Osees werd vormgegeven, met als eindresultaat dat eind 2021 de Bruidsbloemist ondanks coronaperikelen haar omzet verdubbelde en meer marge creëerde.

En werd afgesloten met een merk fotoshoot zodat een beeldbank voor handen is in de brand identity stijl. Osees had het voorrecht om tijdens deze shoot getuige te zijn van het huwelijksaanzoek dat Wout-Jan Claire deed. Het Osees team maakt zowel de brand video als de verlovingsvideo.

Video’s