Build your Happiness was de oorspronkelijke naam van het bedrijf dat Osees benaderde om hen te helpen zichzelf zichtbaarder en vernieuwd in de markt te positioneren.
Met de start van het merkfundament werd de bedrijfsnaam meegenomen. De identiteit en de missie en purpose van het bedrijf bleek dat de oude naam paste bij een eventreeks die als verdienmodel werden toegevoegd aan het bedrijfspalet.
Naast het ondersteunen van bedrijven in het verhogen van werkgeluk onder medewerkers creëerde Osees omzetstromen in de vorm van:
- een jaarlijks terugkerende eventreeks
- Een academy en accreditatie voor werkgelukmentoren
- Coaching van werkgeluk mentoren
- Happiness kaartenset
- Happiness World Meter & Diary
Osees werd na de merkstrategie, begrotingen en -fundament verantwoordelijk voor het maken van alle eventwebsites alsook de website van Sound & Solid zelf, het design van de happiness card set, grafisch design voor event gerelateerde zaken en was de strategisch partner voor directie. Ook creëerden we gebaseerd op het merkfundament de beeldbibliotheek, online campagnes en de campagne video en webpagina designs.