Nooit meer inspiratieloos zijn, omdat je niet weet wat te delen

GRATIS WERKBOEK

jouw expertise omzetten naar strategische content
en een ijzersterk merk bouwen


Content denken | Content Doen

Inspiratieloos, bevroren en volledig overweldigd en ontmoedigd, kom je elke dag weer uit je social tijdlijnen.
Alle gratis en betaalde contentplanners van het web heb je al gedownload.
3 webinars, 5 challenges en 2 e-courses verder, heb je nog steeds 0 inspiratie om te posten.
De gedachte aan content bedenken zorgt voor error in je hoofd.
Je hebt de hoop opgegeven ooit nog te ontdekken hoe je zonder zuchten en kermen weet wat je moet delen.

Dit werkboek maakt korte metten met je braakneigingen als je denkt aan content maken, strategie en consistent een merk opbouwen. En ja, je leest het goed: dit is een werkboek. Het is een illusie dat je met een kopje thee, je ipad met dit werkboek erop en een half uurtje in de zon,  snapt hoe dit werkt en waanzinnige content post die van het scherm knalt.

Are you ready for some serious business?
Plan dan 2 dagen vrij en eat that frog!

DOWNLOAD HET GRATIS WERKBOEK

jouw expertise omzetten naar strategische content
en een ijzersterk merk bouwen


Waarom dit werkboek

We doen op het moment 100 keer meer informatie op in een uur, dan ooit tevoren. Alle input die je leest relateren onze hersens aan waarden die je hebt, overtuigingen, kennis en ervaring.

Door wat je hoort continue te toetsen aan waar je voor staat, ontstaat natuurlijke content.
1) Je hebt voor klanten gewerkt, 2) weet waar toekomstige klanten zich druk overmaken en 3) leest elke dag in je tijdlijn wat actueel is.
In dit werkboek pas je toe hoe je die 3 belangrijke informatiestromen gebruikt en alle informatie die daaruit voortkomt te structureert naar jouw bedrijfsthema’s.

Leg 1 zo’n onderwerp over mijn contentvariatie grid en er ontstaan 9 contentvariaties en -invalshoeken; en daarmee 9 verschillende posts. Je praat dus over 1 simpel onderwerp op 9 verschillende manieren en leert je content opbouwen, toewerken naar belangrijke momenten voor je business en bent ineens rete consistent in je boodschap.

Werkboek breakdown

  • 27 pagina’s
  • 8 worksheets
  • 5 checklists
  • Osees Contentvariatie Grid
  • gestructureerd tot expert onderwerpen komen om minimaal 3 maanden content te maken
  • onderwerpen strategisch in volgorde zetten
  • onderwerpen opknippen in hapklare kennisbrokjes
  • die kennisbrokjes omzetten naar in gevarieerde content
  • content vormgeven en schrijven
  • juiste contentkanalen kiezen en plannen

Hoe moet je dit doen

  • Plan 2 aaneengesloten dagen vrij
  • Zet Spotify op een playlist die je opperste concentratie aanspreekt
  • Zorg voor grote vellen papier waar je op kunt structuren of zorg voor een mindmap tool
  • Open als je planningstools voor social media of duik al die 100 downloads van contentplanningtemplates op
  • Start met een nieuw notitieboek om al je contentideeen en onderwerpen die per les gaan ontstaan, vast te leggen.

DOWNLOAD HET GRATIS WERKBOEK

jouw expertise omzetten naar strategische content
en een ijzersterk merk bouwen